svar på frågestund #3

Berta :
vem gillar du i skolan " namn"
vem är din bästa kompis?
din favorit mat?
favorit musik?
hur många har du varit tsm med? "namn

svar:
Jag gillar ingen i skolan :)
Min bästa kompis har alltid varit cecci men nu vet jag inte .
min favvo mat är lätt TACOS !
typ : Oliver,Gustav,Jeremy dom var jag tsm med i typ 2an o dagis? sen Rafi,Noor,o typ Robert ? kommer inte ihåg fler haha


säg dom 3 bästa sakerna om dig själv och dom 3 sämsta

svar :är frammåt... inte blyg (ibland då) o typ bäst? haha nej men rolig?
kan göra saker utan att tänka mig för haha sen gillar jag inte min mage! o den allra sömsta är att jag bor i ronna haha nej men jag vet inte!

vem var du tsm med sist??

svar: Robert?

Daniella!<3
vad tycker du om mig?
vad tycker du om min blogg?
vem gillar du just nu?

Svar: Världens gulligaste o jätte snäll!
den är jätte bra!
jag gillar ingen :)

 E'
din bästavän?
är du kär i ngn? isf vem
vad tycker du om mig? ;p

Svar: jag vet inte :P
ne j :)
jätte söt o snäll :)

sofie:
 har du upplevt din första kärlek?
vem är ... i klassen?
roligast?MIRNA
töntigast? Ausam tönten :D
stördast? Tarik
dummast? tarik
sötast? Johanna
sexigast? Gabriel (not)
hug :)

svar:
haha nej verkligen inte :D


Wille <3
vrf är du så snygg? ;))) <3

svar: det är jag inte :) men tack haha:D
Vem i skolan gillar du "namn"

svar: ingen :)

Mikaela:
Gillar du någon just nu isåfall vem? :)


svar: haha gör inte de :)

Hej :)
hur många har du varit tsm med? namn? **
puss

svar. står längre upp :)

hoppas ni gillar de;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0