ALICE HOPPAR AV IDOL!!!

Alice hoppar av ”Idol”

Alice Hagenbrant.
Alice Hagenbrant.
Foto: Magnus Sandberg
Alice Hagenbrant intervjuas efter det överraskande avhoppet.
Alice Hagenbrant intervjuas efter det överraskande avhoppet.
Foto: Martin Söderström

Blogga om artikeln

Länka till artikeln från ditt blogginlägg - kopiera den här adressen:

För att komma med i listningen här behöver du också ha presenterat din blogg på Bloggportalen Läs mer här!

Aftonbladet.se ansvarar inte för det som står i bloggarna.

”Idol” har drabbats av ett avhopp.

Alice Hagenbrant lämnar TV 4-programmet redan innan fredagsfinalen.

Det meddelade hon under dagens genrep.

– Jag känner inte samma glädje när jag står på scenen. Jag väljer att hoppa av "Idol" för att hitta den glädjen hemma, säger hon till Nöjesbladet.

Alice understryker att beslutet att lämna ”Idol” är hennes eget och att det är något som legat och grott i henne under de två senaste veckorna.

– Men det slutgiltiga beslutet tog jag i morse, säger hon.

Hon fortsätter:

– Jag känner som sagt inte att glädjen jag skulle vilja ha på scenen finns inte längre. Därför har jag valt att kliva av. Det har varit en jättefin tid och det känns tråkigt att lämna för jag har lärt mig mycket och haft jätteroligt, men såhär kommer det att bli, säger hon


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att Alice hoppade av. :(

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 18:50:01
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0